SALAM..
ALhamdulillah..
Ni LAgi MOVIE yg agak bermanfaat utk DikoNGsi.. sGT AMAT suka dgn MessaGe dr cter ni.. BersahaJA.. Namun tersiratnyer bnyak..
waLAo x bpe suke sgt cTEr INDOnesia ni.. tp CerIta ni Berjaya membuka MATA ak baHWA, x SEMUa citer Indonesia itu x bermanFAAT.. hmmm..
AMARAN: SIla pastiKAN semua TTGjawab Anda SeBAgai HAMBA ALLAH & PelaJAr terlaksana sebelum memulakan waktu2 anda utk menelusuri KISAH KUN FAYAKUn INI... UtamAKan apa YG Utama..(uh.. ape maksudnyer?!! hmm fikir2kanla..)
KUN FAYA KUN...
"IKhTIAR.. KEPerCAYAAN.. TAWAKAL.. BERSyUKUR...SABAR"
(hihi..x reti wat sinopsis la.. )
hehe..ni TrailERnyer saje... =P Cerita penuhnyer buley didapati disini.. KUn FAYAKUN..
SELAmat menONtoN.. dan Jgn gelak2 dan SEdih2 KOsonG YA.. amBILlah penGAJARANnyer..
Sbbtula tujUAN ak BerKONgsi ni... =)
SEbar2kan..
Wallahualam.
"I am a traveler seeking the truth, a human searching for the meaning of humanity and a citizen seeking dignity, freedom, stability and welfare under the shade of Islam. I am a free man who is aware of the purpose of his existence and who proclaims: “Truly, my prayer and my sacrifice, my living and my dying are all for Allah, the Lord of the worlds; no partner has He. This, am I commanded and I am of those who submit to His Will.” This is who I am. Who are you?" (Hassan al-Banna)
Mulakan Harimu
" Tiap urusan yang tidak dimulai dengan Bismillahirrhmanirrahim maka terputuslah berkatnya (bagaikan anggota badan yang terkena kusta) "
No comments:
Post a Comment