SaLAm..
YA ALLAh terima kasih atas UKHWah yg KAU jalinkan antara KAmi...
Meriah tul boka posa TD..makan talam..maghrib jemaah..usrah..Video..taa'ruF..
klaka la akak2 ni.. mereka mengAddress ak sebagai SYaraRuto..hiks3~ mungkin ni hasiL bnyak sgt berYM ngan akak2 ni sblom fly..hihi..camBESe..dak FELda jd tumpuAn..haha ..serta keunikkan sebAgai KYUEMian dtgh2 intec n kmb stdnt mejdkan ak seorng yg UNIk..hiks3~
MAntap la akak2 ni masak..SEDAP!!!! ALhamdulillah rezekiku..ak dpt IRON frEE..hihi.. TQ kak firdauSI..
pasTu kami djamu ICe creAm hoho..sejUK!!! tp sbb ak antu ice cream..i dun care.. hiks3~
SerOnok dapat kawan2 bru..iA setakat ni pilihan utk lari ke IReland ku rasa tepat dah ade hikmahnyer..Alhamdulillah..
BAck to schOOL..kne tdo awaL...hoho..da..
WAllahualam
"I am a traveler seeking the truth, a human searching for the meaning of humanity and a citizen seeking dignity, freedom, stability and welfare under the shade of Islam. I am a free man who is aware of the purpose of his existence and who proclaims: “Truly, my prayer and my sacrifice, my living and my dying are all for Allah, the Lord of the worlds; no partner has He. This, am I commanded and I am of those who submit to His Will.” This is who I am. Who are you?" (Hassan al-Banna)
Mulakan Harimu
" Tiap urusan yang tidak dimulai dengan Bismillahirrhmanirrahim maka terputuslah berkatnya (bagaikan anggota badan yang terkena kusta) "
No comments:
Post a Comment